v
Published On: Wed, Jun 20th, 2012

Një gotë alkool nuk është problem për femrat shtatzanë

Share This
Tags


Të pish alkool gjatë kohës që po përpiqesh të mbetesh shtatzanë ose kur je shtatzanë nuk e dëmton zhvillimin e fëmijës. 

Sipas një studimi danez, pirja e një gote alkool në ditë nuk ndikon aspak në zhvillimin e shëndetshëm të trurit të fëmijës. Ky përfundim bie ndesh me këshillat e përhershme sipas të cilave alkooli duhet shmangur gjatë shtatzanisë sepse ndikon në funksionet e trurit që kanë lidhje me inteligjencën e të voglit.

Doktorët danezë gjithsesi theksojnë se rezultatet e këtij studimi nuk duhen marrë si një dritë jeshile nga nënat e ardhshme për të pirë alkool. Ata mendojnë se kurrë nuk duhen kaluar 4-5 gota në ditë.

Udhëheqësi i studimit, Ulrik Kesmodel, i Universitetit të Arhusit, thotë se konsumimi i vazhdueshëm dhe në sasi të tepërta i alkoolit është shumë i dëmshëm për fëmijën që pritet të lindë.

Komento

You must be Logged in to post comment.





[Close]